Rabu, 10 April 2013

Mukadimah Geliga Zikrullah (GZ)

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Geliga Zikrullah (GZ) merupakan perniagaan yang bernaung di bawah kumpulan Tok Mat Geliga Bunian  (GB) secara rasmi bermula pada 10 April 2013. Semua geliga yang ada di dalam GZ adalah diperolehi terus daripada GB dan dijamin 100 % asli. Ini bermakna seperti juga geliga-geliga yang ada di dalam GB, geliga-geliga di dalam GZ juga adalah diperolehi secara ritual zikrullah dan dimaharkan pada kadar yang sangat berpatutan. Inshaa Allah kepada yang sudah mengenali Tok Mat GB.. anda boleh dapatkan item-item original Tok Mat GB daripada blog ini dengan mahar yang berpatutan. Untuk permulaan item-item dalam blog GZ akan diupload sekali setiap minggu iaitu sebanyak empat (4) kali dalam setiap bulan, bermula 11 April 2013 (Khamis). Setiap item GZ akan diupload bersama-sama KOD untuk memudahkan pelanggan mengenalpasti item yang mereka minat.

Setiap pembayaran perlulah melalui akaun bank saya sendiri seperti berikut :
NAMA BANK : MAYBANK
NOMBOR AKAUN : 1600 7244 7710
PENAMA AKAUN : MAZLIE BIN NORINAH

Selepas Pembayaran dibuat, sila sms butiran pembayaran seperti No. Rujukan / Masa Bayaran / Tarikh Bayaran / Nama / Alamat kepada saya ke nombor 014 - 869 0002 , emel saya geligazikrullah@gmail.com atau nyatakan dalam ruang ulasan bagi setiap item yang dimaharkan.

Penghantaran item kepada anda hanya akan dibuat selepas butiran pembayaran disahkan. Kaedah penghantaran yang digunapakai untuk proses penghantaran item kepada anda ialah POS LAJU dan ABX EXPRESS.

Semoga makin ramai yang beroleh manfaat. Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan