Khamis, 2 Mei 2013

Purely Geliga Bunian (Black Obsidian) (KOD : GZ15)


KOD PRODUK : GZ15-01
MAHAR : RM 200.00 (TERMASUK KOS POS)

Geliga Bunian asli atau dikenali dengan nama saintifik OBSIDIAN. Sebenarnya ada urat keperangan yang kelihatan tapi dalam gambar ni tak nampak pula. Menurut Tok , auranya sangat hebat dan kuat. 

Rujukan dari buku mengatakan bahawa OBSIDIAN mampu untuk memberi kesan seperti berikut :

Kesan pada tubuh :

- Melegakan infeksi.
- Membantu melawan bakteria.
- Melindungi pesakit ulser perut.
- Memperbaharui pengsegmenan sel dan merangsang penghadaman.
- Mempunyai kekuatan kuasa untuk tulang dan spina anda.
- Memberi tenaga, kepanasan dan membantu daya penumpuan.
- Membantu sistem peredaran.

Kesan pada jiwa :

- Melindungi kita daripada pengaruh negatif.
- Membantu menjelaskan halangan emosi

Sifat :

Memberikan kepanasan, ia boleh digunakan bila berasa takut dengan memasukkannya ke dalam stokin atau kasut. Urut tapak kaki anda selama 10 minit setiap hari untuk melegakan halangan yang tersirat dan kesedaran baru dirasai.

9 ulasan:

  1. salam, tn aesalno geliga bunian ni dah dimaharkan ke? atau masih ada.

    BalasPadam
  2. maaf tuan, saya bertanya sbb kwn suruh saya bertanya jika kwn saya berminat ... saya call tn Aesalno ya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh.. xda masalah tuan.. tak da sebab nak minta maaf pun.. hehe

      Padam
  3. tn aesalno knp ya setiap kali saya taip bahagian ulasan mesti di minta masukan kod pengesahan .... knp ya? sbb di blog tok mat skali je dimasukan kod pengesahan ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hmmm.. diluar kawalan saya tu tuan.. hehe.. biasanya kalau id dan password yang sama digunakan.. di mana2 blog yang based blogger or google.. kalau nak komen, tak perlu login dah..

      Padam
    2. AESALNO, benda tu boleh di off kan , ada di setting

      Padam
    3. yer tok... baru tahu.. hihi.. terima kasih tok.. dah off

      Padam