Ahad, 3 November 2013

Makluman Kem & Item GZ

Alhamdulillah..

Assalamualaikum.. Selamat sejahtera.. Sekarang ni 01 November 2013 , sedang berlangsung Kem Mistik TMGB di Negeri Sembilan.. Semoga peserta-peserta yang mengambil bahagian dapat menamatkan perguruan dengan jayanya di bawah pengurus Tuan Leo.. 

Kem Mistik TMGB - Sabah

Untuk Kem Mistik TMGB Siri 1 - Kumpulan 2 di Sabah, inshaaAllah jika diizinkan oleh Allah SWT, kita akan adakan pada 29 November 2013 sehingga 01 Disember 2013.. Pakcik sarankan kepada mereka yang berminat untuk menyertai kem ini , sila daftar butiran anda melalui blog http://www.aesalno.org/p/daftar.html... supaya senang pakcik update segala makluman berkenaan kem untuk korang.. Untuk pembayaran yuran RM 300, boleh juga dibuat semasa hari pendaftaran, tapi kalau nak bayar awal pun pakcik tak larang.. korang boleh bayar guna akaun Maybank , 5510 1669 4078 - LIMBUNGAN MAYA SDN BHD.

Peserta Kem Mistik TMGB - Siri 1 bagi kumpulan pertama tempoh hari, pakcik nak bagitau inshaaAllah dalam bulan Disember 2013, satu Kem Mistik TMGB Siri 3 (Siri 3 untuk silibus kem yang lama, manakala untuk silibus kem yang baru ianya merupakan Siri 2) akan diadakan di Gunung Berlumut yang akan menghimpunkan semua peserta dari segenap pelusuk tanah Malaysia. Peserta yang menyertai Kem Mistik TMGB - Sabah , Siri 1 Kumpulan 1 hari tu layak untuk menyertai kem tersebut dengan yuran RM150.00 tidak termasuk kos penerbangan pergi balik.. hihi.. Yuran ni spesel untuk peserta Kem Sabah yang telah menyertai Kem Siri 1.. Tarikh akan ditentukan kemudian oleh Tok sendiri.. Jadi sila rebut peluang ya !! 

Alhamdulillah.. selagi anda berpeluang untuk menyertai kem ini , rebutlah kesempatan ini sebaik-baiknya.. Tanyalah peserta-peserta sebelum ini yang sudah menyertai kem ini di merata Malaysia.. dengan pengajaran ilmu yang santai dan mudah diamalkan, pakcik jamin siapa pun mampu memiliki ilmu yang diajarkan oleh Tok Mat GB..

DAFTAR CEPAT !!
---------------------------------------------------------------------------------------------

Item Blog GZ

Walaupun lama tak update blog ni, masih lagi ada rakan-rakan kita yang mengubungi pakcik bertanyakan item-item sebelum ni yang belum dimaharkan.. Alhamdulillah.. pada yang dah buat bayaran untuk item-item yang dipesan, hari Isnin pakcik pos ok.. tadi siang cuti deepavali.. =)) 

InshaaAllah sebenarnya ada lagi item-item lebihan dalam simpanan pakcik yang belum dimaharkan, cuma belum berkesempatan untuk diuploadkan dalam blog, antaranya : 

- Geliga Tupai Jantan
- Geliga Ular Lidi
- Geliga Dewi Laut
- Geliga Bunga Alam
- Geliga Nyawa

Semua ni item-item lebihan yang belum dimaharkan. InshaaAllah.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan