Rabu, 5 Jun 2013

Jejarum Timah Hitam (KOD : GZ34)




KOD PRODUK : GZ34-01
MAHAR : RM 1,000.00 (TERMASUK KOS POS)

Ingat tak Jejarum Timah Hitam (2P) yang Pakcik pernah tayangkan dalam blog tempoh hari ? Rujuk link kat bawah ni.


Ingat tak ? aaaah yang kat atas ni sebahagian daripadanya. Pakcik sebenarnya tak nak kopek jarum-jarumnya satu-satu untuk dimaharkan, tapi memandangkan ada permintaan daripada rakan-rakan kita yang lain supaya Pakcik maharkan sebatang dua, Pakcik cuba juga kopek sebatang-sebatang.

Masa nak kopek tu, ada bahagian yang nampak mudah untuk dibahagikan dan Pakcik lenturkanlah di bahagian tersebut, maka terhasillah bentuk Jejarum Timah Hitam (2P) sebagaimana di atas.

Nak kopek lagi rasa sayang pulak, so Pakcik beri peluang kat korang untuk memiliki Jejarum Timah Hitam (2P) dalam bentuk yang lebih baik daripada bentuk "sebatang-sebatang". Hehe..

Kalau nak juga yang sebatang-sebatang, tunggu yer... ada..ada.. tapi limited sangat.. sebab risau nak kopek satu-satu, takut hancur berkecai pula jadinya Jejarum 2P ni..

Maaf berkenaan maharnya... harap semua faham item ni rare, dan memang susah nak jumpa pun, betul.. dan boleh tumbuh... kalau tiada yang nak adalah lebih baik.. hehehe

6 ulasan:

  1. Askum ...Uncle , kalau jual sebatang2 siap akarnya ke??? Brapa maharnya..Uncle,,, rasanya nk meminang ni..mas kawinnya brapa? Hehehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. sabar2.. malam ni keluar yer... RM50 mahar... ada 5 enam je.. ada yang ada akar.. ada yang tiada..

      Padam
    2. Kita cop yg ada akar leh tak..

      Padam
    3. yang ada akar tu ah... kat atas tu... berlambak akar.. haha

      Padam
  2. wah,amazing rupanya.Tuan,apa kegunaannya tuan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. rujuk sini ya tuan...

      http://geligazikrullah.blogspot.com/2013/06/timah-hitam-2p-kod-gz34-02.html

      Padam